Дбаємо про фізичне здоров'я та психологічний імунітет

11.02.2022

  Для сучасної освіти однією з найактуальніших і гострих проблем є збереження й зміцнення здоров'я учнів та формування в них позитивної мотивації на здоровий спосіб життя. Ми прагнемо, щоб дитина навчилася цінувати своє здоров'я, намагалася зберегти його.

   Так, з 07.02. по 11.02. у ліцеї проходив інформаційний марафон " Дбаємо про фізичне здоров'я та психологічний імунітет ".

Класними керівниками було проведено ряд заходів:

  • години спілкування «Здоров'я - запорука успіху»( 8-В), «Здоровий спосіб життя» (8-А), «Дбаємо про фізичне здоров'я та психологічний імунітет» (10-А), «Здоров'я-запорука щастя» (6-Г), "Здоровим бути Здорово!" (7-Б);
  • виховні години "Куріння та молодь" (7-А), "Обираємо здоровий спосіб життя" (7-Г);
  • вікторина "Знавці зимових видів спорту", присвячена Зимовим Олімпійським іграм 2022 в Пекіні (9-А, 9-Б);
  • бесіди: "Молодь і куріння"(8-Б, 8-В), "На варті свого здоров'я" (7-В), «Цінність життя» (4-В) ,

інтерактивна бесіда "Участь української збірної на Зимових олімпійських іграх в Пекіні" (11-А), «Бережімо здоров'я» (6-В), "Найцінніше, що є в людини-це її життя" (9-Б), "Коло думок. Цінність життя" (11-А), «Цінність життя» (6-Б), «Що таке здоров'я? Як його зберегти?» (5-В), «Раціональне харчування» , «Спорт - основа здорового способу життя» (6-ті, 7-мі кл.);

  • спортивні змагання (4-Б, 1-Г);
  • арт- заняття «Поділись своєю посмішкою» (3-Г);  
  • онлайн-квест "Здоровий спосіб життя - шлях до здоров'я!"(5-Г);
  • конкурс фотоколажів "Ми дбаємо про своє здоров'я" (7-В);
  • корекційне заняття "Дбаємо про фізичне здоров'я та психологічний імунітет";
  • практичне заняття-гра "Пригоди Зубної Феї в країні Зубастиків" (1-А);
  • челендж "Ранкові руханки вдома- приклад для усіх"(5-А);
  • відео-екскурсія «Країна здоров'я очима дітей» (2-В),
  • "Веселі перегони" (2-А); 
  • подорож до країни Здоров'я (1-Б
  •  конкурс малюнків " Мозаїка здоров'я" (3-В)
  • "Цінність життя - шануй своє здоров'я" (5-Д).

Наші школярі здобули нові знання та навички з безпеки життєдіяльності, а найголовніше - розуміння необхідності вести здоровий спосіб життя, відповідально ставитися до власного фізичного та психічного здоров'я.

Стильний інтер'єр © Всі права захищені 2021
Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати